Regisztráljon Ön is az ÉlményBank-ba, és élvezze az itt kínált élményeket!  Elfelejtett jelszó
Azonosító:
Jelszó:
2017. augusztus 22. kedd,  Menyhért, Mirjam napja van   Most: +0 °C Ma: min +0 °C max +0 °C
 

ÉLMÉNY WEBÁRUHÁZ

There is no such thing as a free lunch

 KÖZÖSSÉGI OLDAL

Best things in life are free

NYITÓOLDAL MI A HASZNOS ÉLMÉNY? A VÁSÁRLÁS MENETE AJÁNLATUNK CÉGEKNEK MAGUNKRÓL
Ügyfélszolgálat:
 06(20)9663-960
Az Ön cégének is van olyan szolgáltatása, ami élményt nyújt?

Töltse fel most az élménybankba!

A feltöltés ingyenes!

Tipp: Pozicionálja újra termékét vagy szolgáltatását, mert az emberek élményeket és főleg olyan hasznos élményeket akarnak, amelyből hosszútávon profitálnak.
Lehet, hogy élményt szolgáltat, csak nem úgy hívja?
Csomagolja be
élményként és
kínálja úgy!

Feltöltöm

Vásárlás menete

Röviden: KOSÁRBA>>PÉNZTÁRHOZ>> MEGRENDELÉS

 

azaz:

 

1) Nézze végig a kínálatot, akár magának, akár ajándékba vásárol

 

2) A KOSÁRBA gombra kattintva a kiválasztott élmény programok bekerülnek az ön kosarába, aminek aktuális és változtatható tartalmát a portál jobb felső sarkán fogja látni

 

3) Ha mindent berakott a KOSÁR-ba, a PÉNZTÁRHOZ gombot nyomja meg, ahol kiválaszthatja majd a fizetési módot

 

4) A Pénztárban jelölje be, hogy kíván fizetni:

a) készpénzzel (egyeztetett időpontban és helyszínen megkapja a vásárlást igazoló élmény kártyát/ajándékkártyát, majd fizet)

AKCIÓ: kp-s vevőink 1000 Ft ajándékutalványt is kapnak

 

b) banki átutalással

c) hitelkártyával

 

Ha áfás számlát kér, itt szintén jelölheti. Fontos: vásárolni csak regisztrált és bejelentkezett felhasználóink tudnak, erre a rendszer figyelmeztetni is fogja.

HA AJÁNDÉKBA ADJA: jelezze emailben vagy telefonon és ár nélküli, átadható ajándék kártyát adunk a kiválasztott szolgáltatásról, amin szerepel az azonosító (elküldjük emailben, Ön csak kinyomtatja és utána átadhatja)

 

5) A fizetési mód kiválasztása után a MEGRENDELÉS gombra kattintva tudja megvenni a tételeket

 

6) Megrendelés után kap egy visszaigazolást, amiben szerepel a Rendelés azonosítója (ID) és egy titkos jelszó. A pénz megérkezése után rendelése aktívvá válik, ezt saját programirodájában is láthatja, de ki is értesítjük emailben, és ekkortól számítva 4 hónapja van a szolgáltatás igénybevételére, tehát jelezze emailben, hogy szeretné igénybe venni, mi pedig elküldjük a szolgáltató telefonszámát, akivel egyeztetheti az időpontot (a rendelés azonosítóját és a titkos jelszót kell majd megadni az azonosításhoz)

 

 

 

 

HIRDETÉS