Regisztráljon Ön is az ÉlményBank-ba, és élvezze az itt kínált élményeket!  Elfelejtett jelszó
Azonosító:
Jelszó:
2017. december 18. hétfő,  Auguszta napja van   Most: +0 °C Ma: min +0 °C max +0 °C
 

ÉLMÉNY WEBÁRUHÁZ

There is no such thing as a free lunch

 KÖZÖSSÉGI OLDAL

Best things in life are free

NYITÓOLDAL MI A HASZNOS ÉLMÉNY? A VÁSÁRLÁS MENETE AJÁNLATUNK CÉGEKNEK MAGUNKRÓL
Ügyfélszolgálat:
 06(20)9663-960
Az Ön cégének is van olyan szolgáltatása, ami élményt nyújt?

Töltse fel most az élménybankba!

A feltöltés ingyenes!

Tipp: Pozicionálja újra termékét vagy szolgáltatását, mert az emberek élményeket és főleg olyan hasznos élményeket akarnak, amelyből hosszútávon profitálnak.
Lehet, hogy élményt szolgáltat, csak nem úgy hívja?
Csomagolja be
élményként és
kínálja úgy!

Feltöltöm

Magunkról

Az élménybank.hu üzemeltetője a

 

Kontakt Laurus Kft

1023 Bp,  Bécsi út 3-5.

Ügyvezető: Pálréti Norbert

 

  • Itt az élmény webáruház oldalon a webáruházakban megszokott módon vásárolhat különleges, hasznos élményeket magának és szeretteinek, melyeket a legnagyobb gondossággal igyekeztünk összeállítani.

 

  • Figyelmébe ajánljuk a közösségi oldalt is a portálunkon: A közösségi oldalon regisztráció/bejelentkezés után bárki feltölthet saját szervezésű élmény programot és bárki jelentkezhet a mások által szervezett programokra. Ezen programok többsége ingyenes, a szervezőtől függően. Pl. "a szerdai focira várunk két csatárt a Ferenciek terénél"

 

 

 

Miért hoztuk létre az élménybankot?

web 2.0 : a közösségi oldalak térhódítása

 

A 2. generációs internet, amit sokan web 2.0-nak neveznek már a közösségekről szól, ahol a tartalmakat nem pár kiválasztott ember (pl. újságíró) írja, hanem mindenki. Jó példák erre a blogok, fórumok, az Iwiw, a secondLIFE, a myVIP, eBAY, de akár a Skype is.

A felhasználók érdeklődésük, vágyaik, fizikai lakhelyük, stb szerint virtuális közösségeket alkotnak és virtuálisan aktívak ebben a közösségben (blog, keresik egymást, játszanak, chatelnek, stb)

 

Az élménybank szervesen illeszkedik ebbe a világméretű trendbe, de a maga eszközeivel kicsit túl (vagy vissza?) is igyekszik mutatni ezen a virtuális hálózaton, hiszen a személyes emberi találkozások megteremtését tekinti a legfőbb céljának a közösségi oldalon, ahol az élményeket nem profi szolgáltatók, hanem (az esetleg szintén profi) regisztrált tagjaink nyújtják egymásnak

Élmény-ajándék oldalak meghaladása: a kettős koncepció (USP)

 

Az élménybank oldalain nemcsak az ajándékozás egyik újszerű módja a fő csapásirány, sokkal inkább cél, hogy a látogató saját maga induljon el új irányokba.

 

Az igazi kettős koncepció abban rejlik, hogy az élménybank kettős funkcióval működik:

 

-          Az élmény webáruházban profi élmény szolgáltatóknál lehet újszerű, hasznos élményeket kipróbálni

-          A közösségi oldalon tagjaink élmény ajánlatokat tehetnek fel és azokra jelentkezhetnek-ingyen

 

Az utóbbi közösségi oldalon, ahol a felkínált élmények száma vélhetően jóval több lesz, mint a fizetős oldalon, az időrendben kereshető élmény programokra úgy lehet vadászni, mint a színház vagy mozi előadásokra.

Az élményt kínáló itt nem kér ellenértéket, neki az új tag, társ beszélgetőpartner, stb. megtalálása a fizetség, pl a focilehetőséget kínálónak az új csatár, a beigli sütést kínáló nagyinak a délutáni társaság, a Jung vitaestet szervezőnek az új vitapartner, a pókerező társaságnak új ellenfél, stb.... Természetes intézmények is feltehetik program ajánlataikat, de az általuk szervezett programok nem mindig ingyenesek

 

 

HIRDETÉS